Home Info Historie Nieuws Leden Foto's Contact Login
Regels voor het gebruik van de passantenligplaatsen.

Beste Schipper,

Welkom in onze haven. De ligplaatsen in deze haven worden ingenomen door onze leden. U kunt als passant in deze haven liggen als er een lege plaats is. Als een van onze leden met zijn schip terugkomt, dient u een andere plaats in te nemen.

We zijn maar een kleine vereniging. Onze havenmeester Boudewijn (Tel: 06-51604387 of 0113-548282), kan niet altijd aanwezig zijn. Hij of een van onze leden zal na 18.00 uur havengeld innen. Dit is € 15.00,per schip,per dag, elektriciteit inbegrepen. Voor water laden kunt u bij hem terecht. Per ton € 2,50.Uw huisvuil kunt u via hem in de container kwijt. Geen vuil naast de container plaatsen! Graag niet teveel, vorig jaar waren we € 1.000.00 kwijt aan afvoer huisvuil. Op de sluis staat ook een container. Voor beide bedragen krijgt u een gestempelde kwitantie, wat tevens de legitimatie is van ons lid.

Voor onze haven hebben we een milieuvergunning.

Hierin staat o.a.:
- Binnen de inrichting mogen geen schoonmaak en onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd aan de buitenzijde van de vaartuigen, waarbij vervuilende stoffen in het water kunnen komen.
- De elektrische installatie mag geen storing in de radio en/of televisie ontvangst veroorzaken.
- Alle afvalproducten, zowel droge als vloeibare, moeten op doelmatige wijze worden behandeld, opgeslagen, verpakt en getransporteerd, zodat geen vervuiling van de omgeving, bodem, grondwater en het oppervlaktewater kan plaatsvinden. Van afvalstoffen afkomstige geur mag zich niet buiten de inrichting verspreiden.
- Geluidshinder moet worden vermeden.

Graag uw medewerking hierbij.

Heeft u opbouwende kritiek, laat het ons weten.

Bij calamiteiten de havenmeester waarschuwen of anders contact opnemen met het secretariaat(0118-471964) of penningmeester (0113-622146). Wij wensen u een prettig verblijf toe in onze haven.

Met vriendelijke groeten,
Namens het bestuur.